این قافله عزم کرب و بلا دارد... 

فراخوان ثبت نام سفر اربعین هیئت هنر

به‌اطلاع علاقه‌مندان می‌رساند ثبت‌نام هیئت محبین اهل‌بیت(ع) برای شرکت در پیاده‌روی اربعین آغاز شده است. متقاضیان پس از مطالعه «نکات مهم» در صورت موافقت با شرایط می‌توانند حداکثر تا پایان وقت 5 آبان‌، علی‌الحساب مبلغ 5 میلیون ریال به کارت 6273811060360754 (بنام علی حیاتی) واریز نموده و از طریق لینک زیر، فرمِ ثبت نام اینترنتی را تکمیل کنند.
نکات مهم:
- در فرم ثبت‌نام، درجِ مشخصات بانکی پرداخت 5 میلیون ریال و شماره گذرنامه معتبر ضروری است. به همین خاطر قبل از مراجعه، این موارد را آماده کنید. 
- جزئیات سفر و روالِ ثبت‌نام نهایی به‌زودی به اطلاع عزیزان خواهد رسید. 
- ظرفیت ثبت‌نام محدود است و خادمان هیئت و فعالان هنر و رسانه در اولویت قرار دارند.

شرایط کلی سفر: 
- لازم است زائرین محترم، مشکلات امنیتی عراق، احتمال بروز حوادث و سختی سفر را در نظر داشته باشند. بدیهی است هیئت محبین اهل‌بیت (علیهم‌السلام) هیچ مسئولیتی در قبال آسیب‌های ناشی از اینگونه اتفاقات برعهده ندارد.
- در صورت انجام هماهنگی‌های لازم، رفت و برگشت به‌صورت هوایی خواهد بود.
- محل اسکان زائرین در شهرهای کربلا و نجف، حسینیه خواهد بود. (زائرین گرامی باید توجه داشته باشند که کیفیت حسینیه‌های عراق به مراتب پایین‌تر از شهرهای زیارتی ایران است. این حسینیه‌ها ممکن است دچار مشکلات بهداشتی و گرمایشی باشند. براساس تجربه، برنامه‌ریزی‌های ما فقط بخشی از این مشکلات را رفع خواهد کرد.)
- با توجه به فاصلۀ 80 کیلومتری نجف تا کربلا و دشواری‌های پیاده‌روی این مسیر، ضروری است زائران عزیز از سلامتی و توان جسمی کافی برخوردار باشند.
- مدت کل سفر 10 الی 15 روز و در بازۀ زمانی3 تا 18 آذرماه خواهد بود؛
- تلاش بر این است که طول مدت پیاده‌روی 5 روز در نظر گرفته شود تا هم زائران از فضای موجود بهره بیشتری ببرند و هم فرصت بیشتری برای فعالیت‌های تبلیغی فراهم باشد؛ لذا در طول مدت پیاده‌روی هیچ کس حق ندارد از کاروان جدا شود و به صورت انفرادی به سفر ادامه دهد.
- زائران می‌بایست در تمامی طول سفر در اختیار کاروان باشند و تحت هیچ شرایطی از تصمیمات مسئولین کاروان سرپیچی نکنند.
- خانم‌ها در صورتی می‌توانند در این سفر شرکت کنند که یک محرم (آقا) آن‌ها را همراهی کند.
- کسانی که با خانواده در این سفر شرکت می‌کنند باید توجه داشته باشند که خواهران و برادران در طول مسیر (بجز مسیر پیاده روی) و اسکان از یکدیگر جدا خواهند بود.
- در صورت امکان، ریز هزینه‌های سفر همزمان با ثبت نام نهایی زائران اعلام خواهد شد.
- پیش‌بینی می‌شود هزینه سفر 2 الی 2.5 میلیون تومان باشد.
- پس از نهایی شدن ثبت نام، امکان لغو سفر و عودت مبلغ پرداخت شده بسیار محدود است و مخارج هزینه شده برای فرد از مبلغ اصلی کسر خواهد شد.
- ثبت نام نهایی طی 5 روز از 16 تا 20 آبان انجام خواهد شد. لذا متقاضیان عزیز، آمادگی لازم را جهت مراجعه و تکمیل فرایند ثبت نام داشته باشند.
- شرایط ثبت نام کودکان بالای 2سال مشابه بزرگسالان می باشد و برای کودکان زیر 2سال، واریز نصف مبلغ اعلام شده( 250هزار تومان) می باشد.
- پر کردن این فرم به منزلۀ ثبت نام نهایی نیست.

http://goo.gl/forms/Qk7no1KrXy

اطلاعیه تکمیلی سفر اربعین


مدت اقامت در نجف 2 روز و مدت اقامت در کربلا 4 روز  است و طول مدت پیاده‌روی 5 روز در نظر گرفته شده است.
شروع سفر در تاریخ 4 آذر و تاریخ برگشت، 14 آذر خواهد بود.
با توجه به ازدحام مرز، احتمال تغییر و تاخیر در حرکت وجود دارد.
واجدین شرایط حضور در این کاروان تا پایان وقت 19 آبانماه مشخص شده و شرایط مالی نیز بصورت تلفنی یا پیامکی اطلاع رسانی می شود.
ثبت نام نهایی بصورت حضوری و در تاریخهای 20 و 21 آبان انجام خواهد شد و قابل تمدید نمی باشد.
در صورت امکان ریز هزینه‌های سفر متعاقباً برای اطلاع زائران اعلام خواهد شد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:
* گذرنامه (با حداقل شش ماه زمان تا تاریخ انقضاء)
* فتوکپی پاسپورت
* فتوکپی شناسنامه (همه صفحات)
* دو قطعه عکس ۴*۳ (پشت‌نویسی شده)
* تعهدنامه محضری (فرم تعهدنامه را پر کنید و در یک دفترخانه به ثبت برسانید. فرم را از اینجا دانلود کنید)
تکمیل فرم تعهدنامه برای تمامی زائرین (حتی خادمین هیئت محبین اهل‌بیت (ع)) الزامی است.
* امکان پرداخت هزینه با دستگاه کارت‌خوان در محل ثبت‌نام فراهم شده است.
* زائرین محترمی که مبلغ 500000هزار تومان را علی الحساب پرداخت کرده اند حتما فیش واریزی را به همراه دیگر مدارک داشته باشند و طبیعتا هنگام واریز هزینه کل، این مبلغ از آن کسر می شود.
* زائرین محترمی که با کودکان خود (2-4 سال) در این سفر شرکت می‌کنند حتما این فرم تعهدنامه را امضاء و به همراه داشته باشند.(فرم را از اینجا دانلود کنید)
ثبت‌نام به صورت حضوری و در خانه طراحان انقلاب اسلامی [به آدرس: میدان فاطمی، خ. شهید گمنام، روبه‌روی تالار وزارت کشور، کوچه بوعلی سینای غربی، پلاک 75، طبقه دوم] انجام می‌شود. متقاضیان لازم است در هنگام ثبت‌نام، تمامی مدارک مورد نیاز را به‌همراه داشته باشند. شماره تماس: 88973619، 09013099949