شب خاطره سفر اربعین حسینی

دبیرخانه کاروان زیارتی اربعین هیئت هنر(کاروان لبیک) همزمان با ایام ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام، شب خاطره سفر را برگزار می کند.این مراسم همراه با پخش کلیپ و مستند، خاطره گویی و معرفی برگزیدگان بخش عکس، عکس نوشت (پست اینستاگرام) و داستانک انجام می شود.

زمان: چهارشنبه 15 دی ماه 1395 بعد از نماز مغرب و عشا

مکان: خیابان ولی عصر.بالاتر از تقاطع انقلاب.روبروی خیابان بزرگمهر.دانشگاه هنر.سالن فارابی

-

مسابقه عکس اربعین

این مسابقه در دو بخش دوربین حرفه ای و تلفن همراه برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان می بایست آثار خود را با کیفیت اصلی ارسال کنند. به صاحبان بهترین عکس ها هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد و از عکس های شان در تهیه آلبوم و کلیپ شب خاطره استفاده خواهد شد.

-

مسابقه عکس نوشت برتر (پست اینستاگرامی)

عکس مورد استفاده باید مربوط به سفر کاروان لبیک و توسط خود زائر ثبت شده باشد.عکس نوشت در قالب یک پست اینستاگرام ارائه می شود و به سه عکس نوشت برتر به رسم یادبود هدایایی اهدا خواهد شد.

-

مسابقه داستانک

متن داستانک باید حداکثر در 250 کلمه تنظیم شود. موضوع هر داستانک باید به گونه ای به سفر زیارتی پیاده روی اربعین مربوط باشد. به بهترین داستانک هدیه ای به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

-

فراخوان خاطره گویی
علاقمندان به خاطره گویی می توانند چکیده ای از خاطره خود را به صورت مکتوب یا صوتی با نام و نام خانوادگی ارسال نمایند تا در صورت تایید از حضور ایشان در مراسم استفاده شود.

-

نحوه ارسال آثار

زائرین محترم برای شرکت در فراخوان و مسابقات فوق، آثار خود را به همراه مشخصات فردی تا تاریخ 11 دی ماه به آدرس تلگرامی @Heyathonar ارسال نمایند.

ارسال آثار